Podpora uporabnikom
MODUL ODOS

Upravno poslovanje

ODOS.Upravno poslovanje je modul sistema ODOS, namenjen ustanovam (zlasti občinam), ki so zavezane pri svojem delu večino procesov izvajati ter voditi dokumente skladno z Zakonom o upravnem postopku in Uredbo o upravnem poslovanju. Modul ODOS.Upravno poslovanje uporablja že več kot polovica slovenskih občin, kar potrjuje njegovo zanesljivost in učinkovitost.

Zakaj izbrati ODOS.Upravno poslovanje?

Enostaven zajem vhodne pošte
Vodenje zadev po upravnem postopku
Dokumenti in podatki zbrani na enem mestu
Hitro iskanje po zadevah in dokumentih
Priprava izhodne pošte in eVročanje
Elektronsko podpisovanje (tudi preko pametnih naprav)
Zajem eVlog s portalov  eUprava in SPOT
Prenos gradiva v dolgoročno eHrambo
Priprava analiz in letnih poročil

Funkcionalnosti, ki poenostavijo vaše delo

ODOS.Upravno poslovanje
  • Masovno evidentiranje papirne vhodne pošte, zajem elektronske pošte in zajem dokumentov s portalov (npr. eračunov s portala UJPnet),
  • Črpanje podatkov o poslovnih partnerjih (AJPES in CRP) beleženje, klasificiranje in distribucija vhodne, izhodne in interne pošte ter elektronsko vodenje knjig pošt, kreiranje zadev iz dokumentov ali dodajanje dokumentov na obstoječe zadeve
  • Tiskanje ovoja zadeve,
  • Posredovanje zadev v reševanje po signirnem načrtu oz. na nivoju oddelka,
  • Vodenje zadev – preusmeritev, predaja, reševanje in zaključevanje, skladno z upravnim postopkom in dodeljenimi pravicami na ravni organizacije,
  • Uporaba vnaprej pripravljenih predlog za pripravo izhodne pošte ter urejanje vsebine dokumentov znotraj sistema,
  • Verzioniranje dokumentov in avtomatično vodenje revizijske sledi,
  • Določanje rokov in opomnikov,
  • Vodenje dosjejev,
  • Rokovnik,
  • Priprava izhodne pošte s fizičnim ali elektronskim podpisom,
  • Elektronski podpis dokumentov preko varne povezave s podporo SMS modula za pošiljanje gesel za varen prevzem, podpis in izmenjavo dokumentov,
  • Tiskanje kuvert, vročilnic in povratnic ter popisa oddanih pošiljk za oddajo na Pošto,
  • Zajem povratnic in vročilnic,
  • Vodenje zbirk zadev in elektronsko odbiranje ter izločanje zadev,
  • Hitro iskanje zadev in dokumentov po različnih kriterijih,
  • Uporabnikom omogoča vpogled, reševanje in iskanje po dokumentih,
  • Samodejno obveščanje uporabnikov o novih zadevah in dokumentih preko elektronske pošte ter vstop v zadevo neposredno iz poslanega obvestila,
  • Generiranje letnih upravnih poročil in podrobnih analiz o opravljenem delu,
  • Omogočeno vodenje blagajne taks,
  • Omogočen zajem eVlog preko eUprave in SPOT (naročnik mora urediti registracijo pri MJU) – brezplačno,
  • Omogočeno eVročanje v SiCEV (naročnik mora urediti registracijo pri MJU) – brezplačno,
  • Omogočeno eVročanje v VEP.SI (naročnik mora urediti registracijo pri EIUS) – plačljivo.

Mnenja zadovoljnih uporabnikov

mestna občina Novo mesto
Aleš Kuretič
mestna občina Novo mesto
Aleš Kuretič
Ste pripravljeni narediti korak k bolj učinkovitemu poslovanju?
Skupaj z nami boste uspešnejši!
Podpora uporabnikom

Telefon: 03 898 37 92
Email: podpora@pia.si
support@pia.si
Podpora na daljavo:
Kliknite in pokličite

Prodaja

Telefon: 03 898 37 90
Email: prodaja@pia.si

Splošne informacije

Telefon: 03 898 37 90
Email: info@pia.si
Naslov: Prešernova cesta 9b,
3320 Velenje

ID za DDV: SI98879367
Matična št.: 5511640000
TRR: SI56 3300 0001 0930 533 pri Addiko bank d.d.

Pooblaščena oseba za
varstvo osebnih podatkov

Email: dpo@pia.si

Prijava na e-novice

Prejmite najnovejše informacije s področja digitalizacije poslovanja.

Strinjanje s pogoji*
O nas

Smo eno vodilnih podjetij na
področju razvoja informacijskih
sistemov ter rešitev za učinkovito
digitalizacijo poslovanja.

Galerija
Naši produkti

Sodelujemo pri razvoju produktov, ki rešujejo težave digitalizacije podjetij in javnopravnih ustanov, izboljšujejo digitalne kompetence na ravni države, omogočajo delovanje subvencioniranega javnega prometa v Sloveniji in drugo.

Družbena omrežja

Copyrights © 2024 ALL Right Reserved by Mighty Agency

Podpora na daljavo

Kliknite na spodnjo ikono in zaženite program, nato pokličite 03 898 37 92.