Preden se odločite za digitalno transformacijo poslovanja je velikega pomena prav izbira zaupanja vrednega in strokovnega izvajalca, ki nudi kakovostne in napredne produkte.
Naše podjetje se lahko pohvali z več kot 30 leti uspešnega delovanja na področju razvoja informacijskih sistemov ter digitalizacije poslovanja. Zaradi tega lahko z gotovostjo trdimo, da imamo na tem področju obsežno znanje in izkušnje.
Pri odločitvi za digitalizacijo poslovanja ali njegovo nadgradnjo je pomembno, da izberete izvajalca z izkušnjami, ki ponuja napreden in zakonsko skladen sistem, s katerim lahko digitalizirate čim več poslovnih procesov. Sistem mora omogočati tudi povezljivost z zalednimi sistemi, kar še dodatno olajša vaše delo in pohitri sprejemanje odločitev.
Pomembno je tudi, da je sistem produkt lastnega razvoja, saj si le tako lahko zagotovite prilagoditve in razvoj po vaši meri.
Če torej iščete učinkovit sistem za digitalizacijo vaših poslovnih procesov, je ODOS zagotovo prava rešitev za vas, saj je celovit informacijski sistem za upravljanje dokumentov in procesov, ki je v celoti produkt našega dela in razvoja in kot tak prilagodljiv različnim potrebam uporabnikov, vaši organizacijski shemi in poslovnim pravilom. S tem zagotavlja skladnost procesov v vašem podjetju in upoštevanje internih pravil s strani uporabnikov. Z naprednimi funkcionalnosti, enostavnimi vnosi, optimiziranimi delotoki in zelo hitrim iskanjem vam prihrani čas, izboljša delovne postopke in poveča produktivnost.
Z optimizacijo poslovnih procesov in avtomatizacijo delovnih postopkov tudi močno pohitri in poenostavi delo, zmanjša možnost napak, skrajša čas potreben za iskanje informacij in naredi poslovanje preglednejše in bolj učinkovito.
Naj izpostavimo tudi, da je ODOS zanesljiv in preverjen sistem, ki je skladen z zakonodajo in je nastal v sodelovanju z uporabniki. Dnevno ga uporablja več tisoč uporabnikov, od katerih dobivamo zelo pozitivne odzive. Sistem ODOS uporablja že več kot 250 organizacij javnega in zasebnega sektorja.
Pomembno je tudi, da se implementacija sistema ODOS izvede čimbolj tekoče, optimalno in strokovno. Ko je postopek implementacije zaključen, sledi izobraževanje uporabnikov za pripravo na uporabo sistema ODOS, poleg tega pa imajo uporabniki v samem sistemu na voljo številna navodila, video vodiče, odgovore na pogosta vprašanja ipd. Seveda pa jim je vedno na voljo tudi odzivna, prijazna in strokovna služba podpore uporabnikom.
Pomembno je poudariti, da je sistem ODOS eden redkih informacijskih sistemov v Sloveniji s tako velikim naborom modulov in povezav z drugimi sistemi, kar omogoča, da imajo uporabniki v enem sistemu dostop do vsega, kar se nanaša na njihovo delo in poslovanje.
Pišite nam na prodaja@pia.si in dogovorili se bomo za predstavitev.
Telefon: 03 898 37 92
Email: podpora@pia.si
support@pia.si
Podpora na daljavo:
Kliknite in pokličite
Telefon: 03 898 37 90
Email: prodaja@pia.si
Telefon: 03 898 37 90
Email: info@pia.si
Naslov: Prešernova cesta 9b,
3320 Velenje
ID za DDV: SI98879367
Matična št.: 5511640000
TRR: SI56 3300 0001 0930 533 pri Addiko bank d.d.
Email: dpo@pia.si
Prejmite najnovejše informacije s področja digitalizacije poslovanja.
Smo eno vodilnih podjetij na
področju razvoja informacijskih
sistemov ter rešitev za učinkovito
digitalizacijo poslovanja.
Sodelujemo pri razvoju produktov, ki rešujejo težave digitalizacije podjetij in javnopravnih ustanov, izboljšujejo digitalne kompetence na ravni države, omogočajo delovanje subvencioniranega javnega prometa v Sloveniji in drugo.
Copyrights © 2024 ALL Right Reserved by Mighty Agency