Modul ODOS.Potni nalogi olajša vodenje nalogov za službena potovanja, obračun stroškov službenih poti in upravljanje voznega parka službenih vozil.
Modul ODOS.Upravno poslovanje omogoča preprosto in pregledno rešitev za zajem, evidentiranje ter distribucijo vhodne pošte, ne glede na to, v kakšni obliki prispe (v papirni ali elektronski obliki kot elektronska pošta ali zajeta samodejno z različnih portalov – npr. UJP, eUprava, SPOT,…). Pri tem se vsa prejeta pošta zavede v elektronsko knjigo prejete pošte.
Uporabnikom omogoča klasificiranje zadev, njihovo reševanje ter zaključevanje skladno z zahtevami ZUP in UUP. S tem omogoča boljšo organizacijo ter večjo učinkovitost poslovanja. Na isti zadevi lahko dela hkrati več oseb.
Vnosi podatkov so enostavni ali celo samodejni, če prispejo v sistem v strukturirani obliki (kot npr. zajem eVlog s portala eUprava), podatki se vnašajo tudi iz šifrantov in različnih baz (npr. črpanje subjektov iz poslovnega registra AJPES). Omogočeno je enostavno dodajanje dokumentov in elektronske pošte na zadeve na način 'povleci&spusti'. Vsi podatki so pregledno urejeni in hitro dostopni na enem mestu, kar močno pohitri vaše delo.
Uporabnikom omogoča enostaven vpogled in hitro iskanje po zadevah in dokumentih, kar olajša dostop do potrebnih informacij in pohitri odločanje.
Nudi enostavno pripravo in pošiljanje izhodne pošte po klasični ali elektronskih poteh. Pomembna funkcionalnost modula je sodobno elektronsko vročanje v varne elektronske predale (SI-CeV ali VEP.si), kot narekuje Uredba o upravnem poslovanju in Zakon o debirokratizaciji. S tem zagotavlja varno in učinkovito komunikacijo ter izjemno poveča učinkovitost. Izhodna pošta se vodi v elektronski knjigi izhodne pošte. Sistem omogoča tudi popis oddanih pošiljk za Pošto Slovenije.
Vnosi podatkov so enostavni ali celo samodejni, če prispejo v sistem v strukturirani obliki (kot npr. zajem eVlog s portala eUprava), podatki se vnašajo tudi iz šifrantov in različnih baz (npr. črpanje subjektov iz poslovnega registra AJPES). Omogočeno je enostavno dodajanje dokumentov in elektronske pošte na zadeve na način 'povleci&spusti'. Vsi podatki so pregledno urejeni in hitro dostopni na enem mestu, kar močno pohitri vaše delo.
Telefon: 03 898 37 92
Email: podpora@pia.si
support@pia.si
Podpora na daljavo:
Kliknite in pokličite
Telefon: 03 898 37 90
Email: prodaja@pia.si
Telefon: 03 898 37 90
Email: info@pia.si
Naslov: Prešernova cesta 9b,
3320 Velenje
ID za DDV: SI98879367
Matična št.: 5511640000
TRR: SI56 3300 0001 0930 533 pri Addiko bank d.d.
Email: dpo@pia.si
Prejmite najnovejše informacije s področja digitalizacije poslovanja.
Smo eno vodilnih podjetij na
področju razvoja informacijskih
sistemov ter rešitev za učinkovito
digitalizacijo poslovanja.
Sodelujemo pri razvoju produktov, ki rešujejo težave digitalizacije podjetij in javnopravnih ustanov, izboljšujejo digitalne kompetence na ravni države, omogočajo delovanje subvencioniranega javnega prometa v Sloveniji in drugo.
Copyrights © 2024 ALL Right Reserved by Mighty Agency