Predstavljamo vam mnenje Petra Čurča, našega vodja projektov, ki z vami deli svoje navdušenje in izkušnje.
Naš paradni modul je definitivno modul Upravno poslovanje, s katerim smo prepričali že več kot 150 zadovoljnih strank. Če ne verjamete, jih enostavno vprašajte. 😊 Uporabniki modula so njegovih funkcionalnosti zelo veseli, saj jim ravno ta modul olajša osnovo pisarniško poslovanje tako na nivoju tajništva oz. glavne pisarne, kot na nivoju ostalih zaposlenih.
Sama navdušenost uporabnikov pa v veliko primerih takoj po izvedbi izobraževanj resda malo upade, kar je po svojem tudi razumljivo, saj v večini primerov to predstavlja vsem neko novost oz. spremembo pri načinu dela. Novosti pa se po večini vsi radi malo oklepamo. A lahko iz izkušenj izdam, da navdušenje uporabnikov zopet naraste, ko uporabniki spoznajo, da jim modul pri njihovem delu ZELO KORISTI. Še posebej, kar se tiče skladnosti poslovanja tako z Zakonom o splošnem upravnem postopku (ZUP), kot po Uredbi o upravnem poslovanju (UUP), saj kaj hitro ugotovijo, da jim ODOS omogoča, da svoje delo upravljajo povsem zakonsko skladno.
Velikokrat uporabnike celo presenetimo, ko pridejo kakšne dopolnitve, kar se tiče zakonodaje in jih o teh, z dodelavami v osnovnem modulu, prvi obvestimo mi in to na način, da lahko novosti že uporabijo pri svojem delu. Hitro spoznajo tudi, da se bodo lahko v nekem doglednem obdobju znebili papirnatega poslovanja, saj jim modul UPRAVNO POSLOVANJE to omogoča na HITER, PRIJAZEN in ENOSTAVEN način. Modul uporabnike o vseh njihovih novih dokumentih, zadevah in rokih obvešča tudi po elektronski pošti. Tako se z uporabo modula enostavno NE MORE VEČ zgoditi, da bi na kakšno zadevo, dokument ali rok POZABILI.
Hitra in enostavna priprava izhodne pošte je vsem zelo pomembna in to omogoča tudi modul ODOS Upravno poslovanje. Priprava izhodne pošte je zaradi uporabe predpripravljenih predlog dokumentov ZELO PREPROSTA. Veseli nas dejstvo, da se zaradi tega vse več uporabnikov odloča, da sami poskrbijo za pripravo izhodne pošte in s tem ne obremenjujejo več vodij ali glavne pisarne oz. tajništev. Elektronsko podpisovanje pa vse skupaj še dodatno poenostavi in POHITRI, sploh, ker je v sistemu ODOS na voljo tudi masovno elektronsko podpisovanje več dokumentov hkrati s strani vodstva, kar je pika na i za učinkovitejše poslovanje celotne organizacije.
Kar pa mi osebno predstavlja največje zadovoljstvo pri novih naročnikih pa je to, da se po določenem obdobju uporabe modula Upravno poslovanje z uporabniki spet srečamo ali slišimo in ko slišim vse pozitivne odzive vezano na uporabo našega sistema ODOS. Ko mi povedo, kako je modul ENOSTAVEN ZA UPORABO, kako jim PRIHRANI ČAS, saj imajo sedaj vse, kar potrebujejo pri svojem delu pregledno urejeno v sistemu ODOS in to tudi ZELO HITRO najdejo. In to, brez da bi s tem obremenjevali tajništvo oz. glavno pisarno, saj lahko v modulu ODOS Upravno poslovanje iskan podatek v nekaj sekundah najdejo sami. In to je tudi bistvo kakovostnega sistema – da lahko uporabniki v nekaj sekundah najdejo določen podatek ali dokument.
Če si tudi vi želite pregledno in skladno z zakonodajo urediti vaše pisarniško poslovanje, smo vam z veseljem na voljo za dodatne nasvete in pomoč. Kontaktirajte nas na mail prodaja@pia.si in z veseljem se bomo odzvali na vaše povpraševanje.
Avtor prispevka: Peter Čurč, vodja projektov v PIA d.o.o.
Telefon: 03 898 37 92
Email: podpora@pia.si
support@pia.si
Podpora na daljavo:
Kliknite in pokličite
Telefon: 03 898 37 90
Email: prodaja@pia.si
Telefon: 03 898 37 90
Email: info@pia.si
Naslov: Prešernova cesta 9b,
3320 Velenje
ID za DDV: SI98879367
Matična št.: 5511640000
TRR: SI56 3300 0001 0930 533 pri Addiko bank d.d.
Email: dpo@pia.si
Prejmite najnovejše informacije s področja digitalizacije poslovanja.
Smo eno vodilnih podjetij na
področju razvoja informacijskih
sistemov ter rešitev za učinkovito
digitalizacijo poslovanja.
Sodelujemo pri razvoju produktov, ki rešujejo težave digitalizacije podjetij in javnopravnih ustanov, izboljšujejo digitalne kompetence na ravni države, omogočajo delovanje subvencioniranega javnega prometa v Sloveniji in drugo.
Copyrights © 2024 ALL Right Reserved by Mighty Agency